Suosituimmat haut

Laki ja oikeudet

VAIN AMMATTILAISILLE

LashLovers Oy:n verkkokaupan tuotteet ovat saatavilla vain ripsienpidennysammattilaisille tai henkilöille, joilla on rekisteröity kauneudenhoitolan y-tunnus. Mikäli tilaaja ei pyydettäessä pysty esittämään todistusta ripsienpidennyskoulutuksesta tai y-tunnusta, on LashLovers Oy:lla oikeus perua tilaus ja palauttaa rahat tilaajalle.

MARKKINOINTIOIKEUS

LashLovers®-markkinointioikeus myönnetään ainoastaan LashLovers®-koulutuksen käyneille henkilöille. Ammattilaisilla ei ole oikeutta markkinoida itseään eikä tekemiään töitä asiakkaille harhauttavasti LashLovers®-ripsienpidennyksinä ilman siihen tarvittavaa LashLovers®-koulutusta.

Kaikki sivuilla oleva sisältö on LashLovers Oy:n tuottamaa ja omistamaa materiaalia. Kaikenlainen luvaton kopiointi on ehdottomasti kielletty.

Mikäli väärinkäyttöä ilmenee, LashLovers Oy pidättää oikeuden ryhtyä lakisääteisiin toimiin ja korvausvaatimuksiin väärinkäytösten johdosta. 

PALVELUN KÄYTTÄJÄN VASTUU

Käyttäjä lupautuu käyttämään palveluita lain ja hyvän tavan mukaisesti. Palvelun käytöstä aiheutuvista tai siihen liittyvistä kuluista vastaa käyttäjä itse. Käyttäjä vastaa henkilökohtaisesti kaikesta käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä. Käyttäjä on vastuussa salasanan salassapidosta. Käyttäjätunnusta ja salasanaa ei saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. 

KOULUTUSILMOITTAUTUMISTEN PERUUTUSEHDOT

Koulutusilmoittautumiset ovat sitovia. Mikäli koulutus perutaan osallistujan toimesta ilman pätevää syytä myöhemmin kuin viikkoa ennen koulutusajankohtaa, pidätämme koulutuksista varausmaksun 100 € + alv.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

ORDERING

Orders will only be accepted through the online store (no telephone or e-mail orders). This will guarantee customers short delivery times, as well as the possibility to fully benefit from our reward system.

REGISTRATION

LashLovers® products are intended for professional use only. To order products from the LashLovers Oy online store, the customer must first register and notify that they have participated in an eyelash extension course of a well-known brand. Registration is free of charge. LashLovers Oy Ltd holds the right to refuse a registration.

ORDER PROCESSING AND DELIVERY TIME

The customer will receive an order confirmation sent to the email address that they have provided. LashLovers Oy Ltd reserves the right to refuse an order. The orders are typically attempted to be processed no later than the following business day after receiving the order. Delivery time depends on the destination country and selected delivery method.

The customer has the right to cancel an order, the delivery of which will be delayed, by notifying teh service provider. LashLovers Oy Ltd reserves the right to cancel an order, in so far as the ordered product is sold out or if there are other insurmountable difficulties concerning its availability.

PRODUCT PRICE AND DELIVERY COSTS

The valid price is the price that is notified at the time the order is made. LashLovers Oy Ltd reserves the right to fix erroneously recorded prices. The prices include the currently valid VAT (where applicable). In accordance to the Cross-border VAT rule, if goods are sold to another business and these goods are sent to another EU country, VAT is not charged, granted that the customer has a valid VAT number.

Delivery costs are determined based on the selected method of transport. Further information on the methods of payment is available here.

METHODS OF PAYMENT

All major payment methods are available on the online store. Further information on the methods of payment is available here.

PRODUCT WARRANTY

LashLovers Oy Ltd does not, in principle, grant product warranties for the professional products it provides. In regard to eyelash adhesives, it is expected that the user has become familiar with the user instructions before using the product. If you have any questions about LashLovers products, kindly contact our customer service: tuotetuki@lashlovers.fi.

RETURNS POLICY

The returned product must be unopened and unused, as well as in its sales condition. 

If the customer cancels their order before the goods have already been sent, LashLovers Oy Ltd has the possibility to charge a reasonable compensatory amount for the costs for the money transfer and any inconvenience caused. If the product has become broken or damaged during the postal delivery, the customer can return the product at no charge to the service provider as a customer return.

The return must be accompanied by the customer's contact details, the reason for the return, as well as information as to whether the customer desires a new product or to cancel the trade, in regards to the ordered product. Always contact customer service at tilaukset@lashlovers.fi prior to return of goods.

According to legislation from 2011, an online store is not obliged to automatically pay for the costs of customer returns.

SETTLEMENT OF DISPUTES

Disagreements arising from an order and agreement relationship presented here will be settled at Joensuu District Court.