Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, SP/OmaSP, POP-pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken.
Visa, Visa Electron ja Mastercard.
Maksa kätevästi PayPal-tiliäsi käyttäen.
Collector
Kuluttajille: Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)
Yrityksille: Yrityslasku (B2B)
Lisätietoja: www.collector.fi
Jousto lasku ja osamaksu
Kuluttajille lasku- ja osamaksupalvelu.
Lisätietoja: www.jousto.com
Pivo: www.pivo.fi
Masterpass: www.masterpass.com/fi-fi.html
MobilePay: www.mobilepay.fi/
Verkkokaupan kassasivu näyttää aina toimitusosoitteen ja tilattavien tuotteiden koon perusteella alla listatuista vaihtoehdoista valittavissa olevat toimitustavat.
Postipaketti
Postipaketin noudat vaivattomasti laajasta noutopisteverkostosta, johon kuuluvat Postit ja pakettiautomaatit. Postipaketti on perillä pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä. Paketin kulku on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla ja Postin mobiilisovelluksessa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Paketin voi noutaa postista esittämällä saapumisilmoituksen / lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla.
Express-paketti
Express-paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä klo 16.00 mennessä. Paketin kulku on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla ja Postin mobiilisovelluksessa. Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään hänelle saapumisilmoitus ja lähetys toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi.
Matkahuolto Lähellä-paketti
Toimitetaan vastaanottajaa lähimpään tai hänen valitsemaan Matkahuollon noutopisteeseen. Vastaanottaja saa tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun paketti on noudettavissa. Toimitusaika 1-3 vrk.
Matkahuolto Jakopaketti
Toimitetaan vastaanottajan osoitteeseen arkipäivisin klo 8-16. Toimitusaika 1-3 vrk. Lähetys luovutetaan osoitteessa tavatulle henkilölle ilman valtakirjaa. Jakelun epäonnistuessa lähetystä säilytetään Matkahuollon toimipisteessä 14 vrk.
Parcel Connect
Parcel Connect on edullinen postitustapa kansainvälisille tilauksille useaan euroopan maahan. Lähetys toimitetaan perille vastaanottajalle tai noudettavaksi noutopisteestä kohdemaan totuttuun tapaan. Lähetyksen kulku ja luovutustieto on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla. Kuljetusaika lasketaan, kun maasta poistumisluenta on tehty Suomessa. Maakohtaiset kuljetusajat Parcel Connect -lähetykselle:
Viro: 1-2 työpäivää
Latvia: 1-2 työpäivää
Liettua: 2-3 työpäivää
Saksa: 3-4 työpäivää
Ruotsi: 2-4 työpäivää
Tanska: 3-4 työpäivää
Alankomaat: 4-5 työpäivää
Belgia: 4-5 työpäivää
Itävalta: 4-5 työpäivää
Puola: 4-5 työpäivää
Tsekki: 4-5 työpäivää
Bulgaria: 5-8 työpäivää
Luxemburg: 4-5 työpäivää
Espanja: 4-7 työpäivää
Portugali: 5-8 työpäivää
Slovakia: 4-5 työpäivää
Slovenia: 4-6 työpäivää
Unkari: 4-6 työpäivää
Priority parcel
Priority-paketti on koko maailman kattava postitustapa. Voit seurata lähetyksen kulkua kansainvälisessä postiverkostossa tunnisteen avulla valtaosassa maailman maita. Lähetys toimitetaan toimitusosoitetta lähimpään palvelupisteeseen ja monissa maissa se kuljetetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Kuljetusaika lähetykselle: Pohjoismaat 3–5, muu Eurooppa 3–7 muu maailma 6–14 työpäivää. Postituspäivää ei lasketa mukaan.
Priority-paketin toimitus vastaanottajan osoitteeseen: Alankomaat, Amerikan Yhdysvallat, Belgia, Espanja, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Latvia(vain yritysosoitteisiin), Liettua (vain yritysosoitteisiin), Luxemburg, Liechtenstein, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tanska, Tšekin tasavalta, Unkari ja Viro.
Muissa maissa Priority-paketti viedään vastaanottajan osoitetoimipaikkaan. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle. Postilokero-osoitteiden käyttäminen ei ole mahdollista.
EMS
EMS-pikapalvelu (Express Mail Service) on aikataulutettu kuljetus kaikkiin osoitteisiin yli 190 maassa. Lähetykset ovat aina seurannassa ja ne kuljetetaan ulkomaille muusta postista erillään nopeimpia mahdollisia kuljetuksia käyttäen. Lähetys toimitetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Postilokero-osoitteiden käyttö ei ole mahdollista. Kuljetusaika lähetykselle: EU-alue 1-3 työpäivää, muu maailma 2-8 työpäivää. Lähetyspäivää ei lasketa mukaan. Kulku ja luovutustieto on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla.
TILAAMINEN
Taataksemme asiakkaillemme nopean tilauskäsittelyn ja mahdollisuuden hyödyntää palkitsemisjärjestelmää, tulee kaikki tilaukset tehdä verkkokaupan kautta. Emme käsittele puhelimitse tai sähköpostitse tulleita tilauksia.
REKISTERÖITYMINEN
LashLovers®-tuotteet on tarkoitettu vain ammattilaiskäyttöön. Tilatakseen tuotteita LashLovers Oy:n verkkokaupasta tulee asiakkaan rekisteröityä ja ilmoittaa rekisteröitymisen yhteydessä käymänsä tunnetun tuotemerkin ripsienpidennyskoulutus. Jälleenmyyntituotteiden tilaamista varten myös y-tunnus on ilmoitettava rekisteröitymisen yhteydessä. Rekisteröityminen on maksutonta. LashLovers Oy voi halutessaan evätä rekisteröitymisen ja perua tilauksen.
TILAUSKÄSITTELY JA TOIMITUSAIKA
Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiin. LashLovers Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
Arkisin klo 12 mennessä tulleet tilaukset pyritään käsittelemään ja postittamaan aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Toimitusajan ollessa olennaisesti pidempi, ilmoittaa LashLovers Oy tästä asiakkaalle sähköpostitse.
Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä verkkokaupassa ennakkoon tehtyä tilausta vastaan. Tällöin toimituskulut ovat 0 €. Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tilaus on valmis noudettavaksi.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä LashLovers Oy:lle. LashLovers Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.
TUOTETAKUU
LashLovers Oy ei lähtökohtaisesti myönnä ammattilaistuotteille tuotetakuita. Ripsiliimojen osalta edellytämme käyttöohjeiden perusteellista tutustumista ennen liiman käyttöönottoa. Mikäli sinulla on tuotteiden käyttöön tai toiminnallisuuteen liittyviä kysymyksiä, otathan ystävällisesti yhteyttä tuotetukeemme: tuotetuki@lashlovers.fi.
TUOTEHINTA JA TOIMITUSKULUT
Voimassa oleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. LashLovers Oy pidättää oikeuden erheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Tilauksen käsittely-, pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta. Lue lisää toimitustavoista täältä. Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä. Tällöin toimituskulut ovat 0 €.
MAKSUTAVAT
Verkkokaupassa on tarjolla kaikki yleisimmät maksutavat. Lisätietoja maksutavoista täältä.
NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET
Mikäli asiakas ei nouda tilaamaansa lähetystä noutopisteestä määräaikaan mennessä ja paketti palautuu LashLovers Oy:lle, palautamme automaattisesti tilauksen arvon asiakkaalle toimituskuluilla vähennettynä.
PALAUTUSOIKEUS
Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Jos asiakas peruuttaa tilauksen ennen kuin tavaroita on ehditty lähettää, on palvelun tarjoajalla mahdollisuus veloittaa rahaliikenteestä ja vaivasta kohtuullinen korvaus.
Jos tuote on postitoimituksen aikana rikkoontunut tai vahingoittunut, asiakas voi palauttaa tuotteen veloituksetta LashLovers Oy:lle. Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut, osa ystävällisesti yhteyttä tilauskäsittelyymme: tilaukset@lashlovers.fi.
Vuonna 2011 voimaan tulleen lain mukaan, verkkokauppa ei ole velvollinen kustantamaan automaattisesti asiakaspalautuksesta aiheutuvia kuluja.
RIITATAPAUSTEN RATKAISU
Erimielisyydet tässä esitettyjen tilaus- ja sopimusehtojen suhteen ratkaistaan Joensuun Käräjäoikeudessa.