Suosituimmat haut

Toimitus- ja maksutavat

VERKKOPANKKIMAKSU

Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, SP/OmaSP, POP-pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken.

LUOTTOKORTTIMAKSU

Visa, Visa Electron ja Mastercard.

PAYPAL

Maksa kätevästi PayPal-tiliäsi käyttäen.

LASKU/OSAMAKSU 

Collector

Kuluttajille: Kuluttajalasku ja osamaksu (B2C)
Yrityksille: Yrityslasku (B2B)
Lisätietoja: www.collector.fi

Mash Lasku ja Mash Osamaksu

Kuluttajille lasku- ja osamaksupalvelu.
Lisätietoja: www.mash.com/fi

Jousto lasku ja osamaksu

Kuluttajille lasku- ja osamaksupalvelu.
Lisätietoja: www.jousto.com

MUUT MAKSUTAVAT

Pivo: www.pivo.fi
Masterpass: www.masterpass.com/fi-fi.html
MobilePay: www.mobilepay.fi/

TOIMITUSTAVAT

Verkkokaupan kassasivu näyttää aina toimitusosoitteen ja tilattavien tuotteiden koon perusteella alla listatuista vaihtoehdoista valittavissa olevat toimitustavat.

KOTIMAA

Pikkupaketti

Pikkupaketti on edullinen ja kätevä tapa tilata pienikokoisia tilauksia, jotka mahtuvat postilaatikkoon tai postiluukusta. Pikkupaketit jaetaan kaikkialle Suomeen aina päiväpostin mukana. Kuljetusaika on 2-3 työpäivää. Pikkupaketissa on kevytseuranta eli lähettäjä näkee www.posti.fi -sivustolta milloin paketti on Postin prosessissa. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Mikäli lähetys ei mahdu postiluukkuun tai -laatikkoon, se toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi. Huomioithan ystävällisesti, että asiakas vastaa siitä, että pikkupakettina toimitettu lähetys ei jää säälle alttiiksi ulkosäilytykseen.

Postipaketti

Postipaketin noudat vaivattomasti laajasta noutopisteverkostosta, johon kuuluvat Postit ja pakettiautomaatit. Postipaketti on perillä pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä. Paketin kulku on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla ja Postin mobiilisovelluksessa. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä. Paketin voi noutaa postista esittämällä saapumisilmoituksen / lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla. 

Express-paketti

Express-paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä klo 16.00 mennessä. Paketin kulku on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla ja Postin mobiilisovelluksessa. Lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään hänelle saapumisilmoitus ja lähetys toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi.

ULKOMAAT

Parcel Connect

Parcel Connect on edullinen postitustapa kansainvälisille tilauksille useaan euroopan maahan. Lähetys toimitetaan perille vastaanottajalle tai noudettavaksi noutopisteestä kohdemaan totuttuun tapaan. Lähetyksen kulku ja luovutustieto on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla. Kuljetusaika lasketaan, kun maasta poistumisluenta on tehty Suomessa. Maakohtaiset kuljetusajat Parcel Connect -lähetykselle: 

Viro: 1-2 työpäivää 
Latvia: 1-2 työpäivää
Liettua: 2-3 työpäivää 
Saksa: 3-4 työpäivää 
Ruotsi: 2-4 työpäivää 
Tanska: 3-4 työpäivää 
Alankomaat: 4-5 työpäivää 
Belgia: 4-5 työpäivää 
Itävalta: 4-5 työpäivää 
Puola: 4-5 työpäivää 
Tsekki: 4-5 työpäivää 
Bulgaria: 5-8 työpäivää 
Luxemburg: 4-5 työpäivää 
Espanja: 4-7 työpäivää 
Portugali: 5-8 työpäivää 
Slovakia: 4-5 työpäivää 
Slovenia: 4-6 työpäivää 
Unkari: 4-6 työpäivää

Priority parcel

Priority-paketti on koko maailman kattava postitustapa. Voit seurata lähetyksen kulkua kansainvälisessä postiverkostossa tunnisteen avulla valtaosassa maailman maita. Lähetys toimitetaan toimitusosoitetta lähimpään palvelupisteeseen ja monissa maissa se kuljetetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Kuljetusaika lähetykselle: Pohjoismaat 3–5, muu Eurooppa 3–7 muu maailma 6–14 työpäivää. Postituspäivää ei lasketa mukaan.

Priority-paketin toimitus vastaanottajan osoitteeseen: Alankomaat, Amerikan Yhdysvallat, Belgia, Espanja, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Latvia(vain yritysosoitteisiin), Liettua (vain yritysosoitteisiin), Luxemburg, Liechtenstein, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tanska, Tšekin tasavalta, Unkari ja Viro.

Muissa maissa Priority-paketti viedään vastaanottajan osoitetoimipaikkaan. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vastaanottajalle. Postilokero-osoitteiden käyttäminen ei ole mahdollista.

EMS

EMS-pikapalvelu (Express Mail Service) on aikataulutettu kuljetus kaikkiin osoitteisiin yli 190 maassa. Lähetykset ovat aina seurannassa ja ne kuljetetaan ulkomaille muusta postista erillään nopeimpia mahdollisia kuljetuksia käyttäen. Lähetys toimitetaan perille vastaanottajan osoitteeseen. Postilokero-osoitteiden käyttö ei ole mahdollista. Kuljetusaika lähetykselle: EU-alue 1-3 työpäivää, muu maailma 2-8 työpäivää. Lähetyspäivää ei lasketa mukaan. Kulku ja luovutustieto on nähtävissä www.posti.fi -sivustolla.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

ORDERING

Orders will only be accepted through the online store (no telephone or e-mail orders). This will guarantee customers short delivery times, as well as the possibility to fully benefit from our reward system.

REGISTRATION

LashLovers® products are intended for professional use only. To order products from the LashLovers Oy online store, the customer must first register and notify that they have participated in an eyelash extension course of a well-known brand. Registration is free of charge. LashLovers Oy Ltd holds the right to refuse a registration.

ORDER PROCESSING AND DELIVERY TIME

The customer will receive an order confirmation sent to the email address that they have provided. LashLovers Oy Ltd reserves the right to refuse an order. The orders are typically attempted to be processed no later than the following business day after receiving the order. Delivery time depends on the destination country and selected delivery method.

The customer has the right to cancel an order, the delivery of which will be delayed, by notifying teh service provider. LashLovers Oy Ltd reserves the right to cancel an order, in so far as the ordered product is sold out or if there are other insurmountable difficulties concerning its availability.

PRODUCT PRICE AND DELIVERY COSTS

The valid price is the price that is notified at the time the order is made. LashLovers Oy Ltd reserves the right to fix erroneously recorded prices. The prices include the currently valid VAT (where applicable). In accordance to the Cross-border VAT rule, if goods are sold to another business and these goods are sent to another EU country, VAT is not charged, granted that the customer has a valid VAT number.

Delivery costs are determined based on the selected method of transport. Further information on the methods of payment is available here.

METHODS OF PAYMENT

All major payment methods are available on the online store. Further information on the methods of payment is available here.

PRODUCT WARRANTY

LashLovers Oy Ltd does not, in principle, grant product warranties for the professional products it provides. In regard to eyelash adhesives, it is expected that the user has become familiar with the user instructions before using the product. If you have any questions about LashLovers products, kindly contact our customer service: tuotetuki@lashlovers.fi.

RETURNS POLICY

The returned product must be unopened and unused, as well as in its sales condition. 

If the customer cancels their order before the goods have already been sent, LashLovers Oy Ltd has the possibility to charge a reasonable compensatory amount for the costs for the money transfer and any inconvenience caused. If the product has become broken or damaged during the postal delivery, the customer can return the product at no charge to the service provider as a customer return.

The return must be accompanied by the customer's contact details, the reason for the return, as well as information as to whether the customer desires a new product or to cancel the trade, in regards to the ordered product. Always contact customer service at tilaukset@lashlovers.fi prior to return of goods.

According to legislation from 2011, an online store is not obliged to automatically pay for the costs of customer returns.

SETTLEMENT OF DISPUTES

Disagreements arising from an order and agreement relationship presented here will be settled at Joensuu District Court.