Suosituimmat haut

Tilaus- ja toimitusehdot

TILAAMINEN

Taataksemme asiakkaillemme nopean tilauskäsittelyn ja mahdollisuuden hyödyntää palkitsemisjärjestelmää, tulee kaikki tilaukset tehdä verkkokaupan kautta. Emme käsittele puhelimitse tai sähköpostitse tulleita tilauksia.

REKISTERÖITYMINEN

LashLovers®-tuotteet on tarkoitettu vain ammattilaiskäyttöön. Tilatakseen tuotteita LashLovers Oy:n verkkokaupasta tulee asiakkaan rekisteröityä ja ilmoittaa rekisteröitymisen yhteydessä käymänsä tunnetun tuotemerkin ripsienpidennyskoulutus. Jälleenmyyntituotteiden tilaamista varten myös y-tunnus on ilmoitettava rekisteröitymisen yhteydessä. Rekisteröityminen on maksutonta.

LashLovers Oy voi halutessaan evätä rekisteröitymisen ja perua tilauksen.

TILAUSKÄSITTELY JA TOIMITUSAIKA

Asiakas saa tekemästään tilauksesta tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiin. LashLovers Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Arkisin klo 12 mennessä tulleet tilaukset pyritään käsittelemään ja postittamaan aina viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Toimitusajan ollessa olennaisesti pidempi, ilmoittaa LashLovers Oy tästä asiakkaalle sähköpostitse.

Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä verkkokaupassa ennakkoon tehtyä tilausta vastaan. Tällöin toimituskulut ovat 0 €. Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse, kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä LashLovers Oy:lle. LashLovers Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

TUOTETAKUU

LashLovers Oy ei lähtökohtaisesti myönnä ammattilaistuotteille tuotetakuita. Ripsiliimojen osalta edellytämme käyttöohjeiden perusteellista tutustumista ennen liiman käyttöönottoa. Mikäli sinulla on tuotteiden käyttöön tai toiminnallisuuteen liittyviä kysymyksiä, otathan ystävällisesti yhteyttä tuotetukeemme: tuotetuki@lashlovers.fi.

TUOTEHINTA JA TOIMITUSKULUT

Voimassa oleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. LashLovers Oy pidättää oikeuden erheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.

Tilauksen käsittely-, pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta. Lue lisää toimitustavoista täältä. Tuotteet on myös mahdollista noutaa Joensuun toimipisteestä. Tällöin toimituskulut ovat 0 €.

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa on tarjolla kaikki yleisimmät maksutavat. Lisätietoja maksutavoista täältä.

NOUTAMATTOMAT LÄHETYKSET

Mikäli asiakas ei nouda tilaamaansa lähetystä noutopisteestä määräaikaan mennessä ja paketti palautuu LashLovers Oy:lle, palautamme automaattisesti tilauksen arvon asiakkaalle toimituskuluilla vähennettynä.

PALAUTUSOIKEUS

Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Jos asiakas peruuttaa tilauksen ennen kuin tavaroita on ehditty lähettää, on palvelun tarjoajalla mahdollisuus veloittaa rahaliikenteestä ja vaivasta kohtuullinen korvaus.
Jos tuote on postitoimituksen aikana rikkoontunut tai vahingoittunut, asiakas voi palauttaa tuotteen veloituksetta LashLovers Oy:lle. Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut, osa ystävällisesti yhteyttä tilauskäsittelyymme: tilaukset@lashlovers.fi.

Vuonna 2011 voimaan tulleen lain mukaan, verkkokauppa ei ole velvollinen kustantamaan automaattisesti asiakaspalautuksesta aiheutuvia kuluja.

RIITATAPAUSTEN RATKAISU

Erimielisyydet tässä esitettyjen tilaus- ja sopimusehtojen suhteen ratkaistaan Joensuun Käräjäoikeudessa.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

ORDERING

Orders will only be accepted through the online store (no telephone or e-mail orders). This will guarantee customers short delivery times, as well as the possibility to fully benefit from our reward system.

REGISTRATION

LashLovers® products are intended for professional use only. To order products from the LashLovers Oy online store, the customer must first register and notify that they have participated in an eyelash extension course of a well-known brand. Registration is free of charge. LashLovers Oy Ltd holds the right to refuse a registration.

ORDER PROCESSING AND DELIVERY TIME

The customer will receive an order confirmation sent to the email address that they have provided. LashLovers Oy Ltd reserves the right to refuse an order. The orders are typically attempted to be processed no later than the following business day after receiving the order. Delivery time depends on the destination country and selected delivery method.

The customer has the right to cancel an order, the delivery of which will be delayed, by notifying teh service provider. LashLovers Oy Ltd reserves the right to cancel an order, in so far as the ordered product is sold out or if there are other insurmountable difficulties concerning its availability.

PRODUCT PRICE AND DELIVERY COSTS

The valid price is the price that is notified at the time the order is made. LashLovers Oy Ltd reserves the right to fix erroneously recorded prices. The prices include the currently valid VAT (where applicable). In accordance to the Cross-border VAT rule, if goods are sold to another business and these goods are sent to another EU country, VAT is not charged, granted that the customer has a valid VAT number.

Delivery costs are determined based on the selected method of transport. Further information on the methods of payment is available here.

METHODS OF PAYMENT

All major payment methods are available on the online store. Further information on the methods of payment is available here.

PRODUCT WARRANTY

LashLovers Oy Ltd does not, in principle, grant product warranties for the professional products it provides. In regard to eyelash adhesives, it is expected that the user has become familiar with the user instructions before using the product. If you have any questions about LashLovers products, kindly contact our customer service: tuotetuki@lashlovers.fi.

RETURNS POLICY

The returned product must be unopened and unused, as well as in its sales condition. 

If the customer cancels their order before the goods have already been sent, LashLovers Oy Ltd has the possibility to charge a reasonable compensatory amount for the costs for the money transfer and any inconvenience caused. If the product has become broken or damaged during the postal delivery, the customer can return the product at no charge to the service provider as a customer return.

The return must be accompanied by the customer's contact details, the reason for the return, as well as information as to whether the customer desires a new product or to cancel the trade, in regards to the ordered product. Always contact customer service at tilaukset@lashlovers.fi prior to return of goods.

According to legislation from 2011, an online store is not obliged to automatically pay for the costs of customer returns.

SETTLEMENT OF DISPUTES

Disagreements arising from an order and agreement relationship presented here will be settled at Joensuu District Court.